Välkommen till min blogg!

Tänkte prova det här med blogg. Har aldrig trott att jag skulle börja med detta men tydligen är det så:-)
Idag ligger det äntligen lite snö ute och solen skiner. Nice!
Konstigt vad det piggar upp med lite ljus ändå..
Sitter och lyssnar på ring P1, otroligt vilka lyxproblem en del dras med.. men det finns ju en del riktiga problem också. Just nu diskuteras om idrottarna bör bojkotta os i kina eller inte.. Jag tycker det är starkt av de idrottare som funderar på att göra detta, men jag tror inte att några svenska idrottare är beredda att offra sin karriär av solidaritet för andra. De flesta av dem är ju inte beredda att hjälpa till att betala skatt för att vara solidariska med öviga svenskar ens.. Jag antar att den svenska statskassan betalt deras träningshallar och annat... Nåja undantag finns det vet jag och nu ska jag sluta raljera i detta ämne:-)
Sköt om er och UT I SOLEN NU!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0